All Categories
EN

Home>News>industria News

U megliu tempu di dorme per l'anziani hè statu trovu ! Ùn pò micca dorme bè? Pruvate l'assorbimentu di l'idrogenu.

Tempu: 2022-12-09 Visite: 5

  Recentemente, Se'verine Sabia da l'Università di Londra, inseme cù studiosi di parechje istituzioni di ricerca, anu utilizatu i dati di a coorte Whitehall II cù un tempu di seguitu di 25 anni per analizà è investigà a relazione trà u tempu di sonnu è l'incidenza di a prima cronica cronica. a malatia è a morbidità è a mortalità sussegwenti di diverse malatie, chì suggerenu u megliu tempu di dorme per l'anziani. I risultati di a ricerca sò stati publicati recentemente in a famosa rivista Plos medicine.

1

  I studii anu truvatu chì u tempu di sonnu curtu hè in relazione cù u risicu aumentatu di parechje malatie. Comparatu cù e persone chì dorme abbastanza per 7 ore à notte, a durata di u sonnu rapportata à l'età di 50, 60 è 70 hè ≤5 ore, chì hè in relazione cù u risicu aumentatu di parechje malatie da 30%, 32% è 40% rispettivamente.


  Ma hè sanu per dorme più? Innò! U tempu di dorme ≥9 ore à l'età di 60 è 70 anni hè in relazione cù u risicu aumentatu di parechje malatie da 54% è 51% rispettivamente.

2

  Questi risultati impurtanti anu sonatu l'alarma per l'anziani. Quantu più vechji sò, più grande u risicu di malatie causate da a mancanza di sonnu, ma ùn hè micca cunsigliatu di dorme troppu longu. I dati mostranu chì i participanti chì dorme per 7 ore anu u risicu più bassu di parechje malatie.


  U prufessore Sun Xuejun hà ancu parlatu di se l'idrogenu pò migliurà u sonnu. U prufissore Sun hà dettu chì ci sò parechje ragioni per l'insomnia, è ci sò circa cinque tipi. Fattori ambientali, fattori fisiologichi (jet lag), fattori psicologichi (evenimenti maiò), ragiuni mentali (depressione), malatie fisiche. Per questi mutivi, l'idrogenu pò pruduce effetti, cumpresa a depressione, chì hè una malatia mentale cumuna. Certi studii anu truvatu chì l'idrogenu hà certi effetti. Per e malatie fisiche, a maiò parte di elli sò quelli chì anu inflammazioni è dolore, è queste malatie spessu ponu esse alleviate da l'idrogenu.


U prufissore Sun Xuejun crede chì da a perspettiva di l'anti-inflammazione è l'anti-ossidazione di l'idrogenu, pò spiegà u mutivu perchè l'idrogenu migliurà u sonnu in una certa misura.


  Un gran numaru di studii anu truvatu chì l'idrogenu hà effetti preventivi nantu à diversi feriti di l'urgani causati da u sindromu di l'apnea di u sonnu, è ci sò parechje ricerche in questu spaziu in Hebei University of Traditional Chinese Medicine. Sta ricerca mostra chì l'idrogenu pò riduce u dannu patologicu di e persone cun sonnu poviru.


  L'idrogenu pò migliurà l'animali di depressione, è l'Università Medica Hebei è a Seconda Università Medica Militare anu fattu qualchì ricerca in questu spaziu. I studiosi giapponesi anu truvatu ancu chì l'acqua di l'idrogenu pò migliurà l'ansietà causata da u stress di u travagliu, migliurà a qualità di u sonnu, è riduce l'excitazione nervosa simpatica durante u sonnu. Questa ricerca mostra chì l'idrogenu pò alleviate alcune malatie impurtanti chì ponu purtà à l'insomnia.


  Hè assai prudente di utilizà droghe per i prublemi di u sonnu. Ùn ci vole micca solu cunsiderà l'effettu di a droga, chì hè disappointing, ma ancu cunsiderà chì ùn pò micca portà effetti latu seriu, chì hè spessu deludente. Dunque, u prublema di u sonnu hè assai grande, è a suluzione ùn hè micca abbastanza. L'indici preliminari suggerenu chì l'idrogenu hà un effettu evidenti nantu à a migliurà di u sonnu, mentre chì l'idrogenu hà una fundazione sufficiente in a sicurità, in particulare in l'usu longu. Se l'anziani ùn ponu micca dorme bè, ponu pruvà à aduprà l'idrogenu, inalate l'idrogenu prima di andà in lettu, beie una tazza d'acqua d'idrogenu è immergendu i so pedi in l'idrogenu ~

3

In una parolla, u rumore chì l'anziani sentenu menu dorme ùn hè micca credibile, chì pò esse un signalu periculosu per a so salute. Dormi bè, dorme bè, è vive una vita longa è sana.